4 Ekim 2009

Yildirim Demiroren Uzerinden Bize Vefa Dersleri

Bu satirlarda agzimi bozmaya en cok yaklastigim gun bugun kesinlikle. Iskencesine katlandigimiz yetmiyormus gibi, bir de bu yonetim uzeirnden vefa dersi alacakmisiz. Daha neler gorecegiz acaba? 

Bu pankarti acanlar Besiktasli ise ben degilim. Ben Besiktasli isem onlar degiller. Bu kadar basit. 

Gecen sene kazanilan 2 kupa midir Yildirim Demiroren doneminin ozeti? Kulubun sirtina yuklenen $100M'dan fazla borc ne olacak? Fulya'nin kirdirilan gelirleri? Maddiyati gectim, camianin yerle bir edilen degerlerine ne olacak? Bugun rakiplerin agzina sakiz oluyorsa Besiktas "durusu", bunun hesabini kim verecek? Mafya ile ayni cumlede geciyor yahu Besiktas'in adi, aciklayabiliyorlar mi Sivok ile Zapotocny'nin bonservisi icin odenen paralar nereye gitti? Tabata, Ismail? 5 senedir dogru duzgun bir tek baskan adayi cikaramiyorsa camia, bunun en onemli sebebi Demiroren'in kulubu kendine borclandirmis olmasi degil mi?

Vefasizlikmis... Gidin isinize, guldurmeyin adami!

5 yorum:

stalker dedi ki...

pankartı açtıran demirören. açanlar ise bu maça özel sokulmuş, adı çakıcıyla özdeşleşmiş bir semtin 1 kişiye 30 kişi giren "delikanlı" faşist sürüsü. göz yuman çarşı. biten beşiktaş, bitirilen beşiktaş tribünü...

futbol dedi ki...

valla karagümrüklü biri setten maç 1-0 ulan neyi protesto ediyosunuz o. çocukları şeklinde bağırıyodu ve hiçbir istifa tezahuratına katılmadılar.bi açıklama yaparlar heralde bu haberden sonra...

evrendeki en mutevazı insan dedi ki...

tam ir çöküş ortamı Beşiktaş'taki. YK'dan tribüne kadar tam anlamıyla bitik bir görünüm var.
Yeni bir YK'ya, tribün asalaklarının temizlenmesine, bayrak olabilecek futbolculara ihtiyaç var.

berkorias dedi ki...

en onemlisi de gercekten "Besiktas Durusu"nun artik icinin bombos olmasi.. Besikasli olmami saglayan butun degerlerin bu adamin doneminde yok olmasi ve bir turlu bu adamin durduralamayisi.. Cok yazik oldu, cok...

Mehmet Reşit dedi ki...

10-15 sene evvelinin futbol idareciliğinden bir başka kesit daha.
Demirören idaresindeki Beşiktaş'ın şaşmaz kısır döngüsü bu; arada bir 10 sene evveline kadar gelir, ve tekrar 15'e döner, 9'a bir türlü geçemez..