19 Mayıs 2010

William Faulkner - Slight Return (YD'nin Yazmadigi Yazi)

Cnm nbr"

Bu sene olmadi kupa yok amcaya goturmek hastane guzel oluyoduda Feneri' yenip Fenerbahce kotu cunku aziz yildirim cok zengin parasi var transferi guzel ama babamin cok parasi transfer olur onlari yenebiliriz oyuncularini alirsak bissuru transfer. Kotu mac olunca kaybediyoruz ama hep hocanin suc yeni hoca daha iyi hoca aliriz babamin parasi var en kotu tazminat sonra yeni hoca surekli Besiktas'a gelmek isteyen hoca var ama pahali yine de para var sorun degil veririm 50 milyon. 50 milyon cok para aslinda ama baba zengin verir bana veririm Besiktas'a baskan olurum kongre uyeleri severse beni onlari deplasmana gotururum ucak var kupa aliriz belki sampiyonlarin kupasi var hem de ligleri var gidiyoruz bazen.

?

Yeni hoca var Mustafa Denizlide gecen sene iki kupa almisti amcamlar dayimlar cok sevinmisti sahaya inip aglamak super kizimla mac seyrederiz kaybedince basin tribunu kazaninca yerimiz sabit ugur lazim insallah suphaneke. Bu sene cok para verdik jiple oyuncu geldi ben surdum cok guzel arabaydi babamin parasi var araba ve ev ve kulupde aliyor hem. 10.5 lazimdi gittik Antep cok guzel sehir kebap sahane ortakla pazarlik yaptik. 6 milyona oluyordu bana ilacimi getirdiler belki de getirmediler bir de baktim 8 milyona sozlesme olmus ama olsun benim param varda veririz sonra aliriz almazsakda baskan oluruz kongre uyeleri grck Besiktas'li sahibi falan onlar super oy verirse baskan oluruz.

Mustafa Denizli biseyler oldu ne oldu olmadi kupa neden yeter bence yetmez daha fazla lazim. Genc oyunculari gonderirsek geriye tecrubeliler kalir tecrube iyidir demek ki en tecrubeli en cok sampiyon. Batuhan gitti Serdar Ozkan'i hep beraber insallah bitirdik kufrettik cok iyi oldu sigara icmisti 3 sene once ustelik atlet. Biz olmadik kupa amada Fenerde olmadi o zaman hersey guzel. Aziz ne yaparsa ben 5 fazlasini yapmaliyim benim de param var ne eksigim var en azindan 4 fazlasini yaparim. Bissuru tup ve gaz var heryerde tup ve gaz olursa benim cok paramda olur. Param de olur. Olmaz.

Bu yaz aliriz oyuncu sozlesme 5 sene sonra tutmazsa tazminat var. 8 yabanci siniri varmis ama ogluma sordum o da arkadasina sormus 20'ye kadar alabiliyormussun 12'sini kiraya verirsen bi tek maas lazimmis onu da veririz cepten sonra hep beraber baskana mesaj cekeriz cunku hentbol takimi parasizda sampiyon kol saati lazim isporta. Ailton almistim bi tane onun gibileri Taksimde satiyormus kol saati yollarim soforu alir 11 tane eger hentbol da futbol gibi 11 kisi oynaniyorsa. En kotu ihtimal basketcilere veririm onlarinda fiyakasi eksik olmasin.

Yetmem demekki optum kib bays bays beybi vanilya ays,

Yildrim

Hiç yorum yok: