5 Haziran 2010

Nosti


Besiktas'in sonunu gordugu sozlesmelerinin sayisi feshettiginden daha azdir. Sponsorlar, futbolcular, teknik direktorler, menejerler farketmeksizin absurd kontratlar yapilip cok agir bedellerle iptal ediliyor. Yonetim surekli altindan kalkamayacagi yukumlulukler altina giriyor.

Bu sefer piyango Mustafa Denizli'yi vurdu. Sagligi birkac ay onceki sozlesme imzalama pozlarindan itibaren bozulmadigina gore yapilan sozlesme yalanin onde gideniydi. Neyin ne oldugu zaten belli, Noat Samisa'nin bloguna Mustafa Denizli'yle devam karari hakkinda 4 Nisan 2010 tarihinde soyle bir yorum yapmisim:

"Bence bu sozlesme diger bircok sey gibi gostermelik. Ligi 4. bitirirsek "yiprandim, birakiyorum" dedirtilerek kovulabilir Denizli. Keza sozlesme yenilenen oyuncularin olasi kotu performansi uzun vadede kontratlardan daha belirleyici olur."

Cifte kupayi alirken sevincten aglayanlar Mustafa Denizli'nin altini oymaktan hic cekinmediler. Ayip nedir bilmiyor bazi kodamanlar. Galiba Eyes Wide Shut bir aile yapisiyla buyumusler. Hadi hinlik pesindesiniz anladik, basina sizdirmayacak kadar bile kafaniz calismiyor mu?

Denizli'nin eski moda futbol anlayisini begenmiyorum. Bana kalirsa iyi bir taktisyen degil, modern futboldan da pek cakmiyor. Ancak Ibrahim Uzulmez'e taktigi kaptanlik bandi 1000 tavsana bedeldir gozumde. Liderlik vasfi ve zekasiyla mevcut yonetimin integralinden kiymetlidir. Hakiki bir Besiktas'li olarak yonetim seviyesinde kalip Besiktas'in sozcusu, temsilcisi, idarecisi olmasini gonulden isterdim.

Takimin saha patronu olmadan transfer yapmaya devam eden bir guruh tarafindan yonetilmek kufrunu bize yasattiklari icin kongre uyelerine tesekkurlerimi sunarim. Aynen boyle devam, hic bozmayin.

Mourinho hakkinda ne dediysem yeni gelecek hoca icin de tekrarliyorum:
1) Yuksek tazminat bedeli.
2) Ellerin buyumedigine dair doktor raporu.

Hiç yorum yok: