24 Mart 2009

Blog Traktoru - 19


Kapasitesinin tamamini vazifesini yerine getirmeye kullanan makinelere ve insanlara nedense hep hayranlik duymusumdur. Magrur bir gurur olsa gerek elinden gelenin en iyisini yapmak. Kalitesiz dizelle simsiyah duman cikararak topragi ekip bicen emektar traktorler gibi. Bizim bloga yazi yazmak icin kullandigim bilgisayar da iste boyle saygi duydugum buyuk bir camia.

Laptoplara oldum olasi kilim. Linderoth gibi kolay bozulup zor tamir oluyorlar ve satin almak icin ederinden fazla para vermek gerekiyor. Ben de memlekete getirip goturebilmek icin laptoptan buyuk ama pratik olsun diye satilan en ufak kasayi aldim, bilgisayar muhendisi inek arkadaslara (cok delikanli bir hintli/beyaz duosu) yatakhanede en kral parcalarla bir bilgisayar toplattim. 5 sene once zamaninin en fuleli teknik aksamina sahipti ve toplam maliyet de cuziydi.

Fotografta goruldugu uzere artik yogun bakimda kendisi. Kucuk kasasindan dolayi hava sirkulasyonu olmadigindan surekli isinip iptal oluyordu. Onun icin once cabriolet haline getirdim. Baktim kesmedi ic organlarini cikardim. Hala sogutma problemi olunca fani dayadim kendine geldi. Gidip yenisini almak da var ama artik tonlarca GB muzik indirmis, universite odevlerimdeki copy-paste hullesine alet olmus traktoru elden cikarmaya elim gitmedi. Futbloglari da onla kesfettim, kendi blogumu da onunla yazacagim. Vefa Chicago’da bir semt nitekim.

Aleti futbola baglarsak kendisi Redman’in benzetmesiyle Ibrahim Uzulmez’in elektronik versiyonu. Delinho’nun da arada tekledigi, Ali Tandogan’dan kafa yedigi, Kazim Kazim Kazim tarafindan maymun edildigi, Yattara’ya karsi mavi ekran vermisligi vardir. Ama kicini rakibe dayayip faul almaya ve kafasini onune egip son cizgiye inmeye devam etmistir. 35 yasinda hala kanadini kapatip rakibin sag acigini karsi yari alana itebilen cok az bek vardir. Deplasmanlarda, ozellikle kotu zeminde tahtaya adini yazacagim ilk topcudur.

Deliredur guzel insan (bknz video dk. 3:35, kapalidan canli seyrettim), bacagin kopana kadar ilk 11’imde her zaman yerin var.

Hiç yorum yok: