2 Nisan 2009

U2 - No Line On The Horizon


Albumu aldigim gunden beri baska birsey dinleyemiyorum. Klasik tarzinin cok da disina cikmadan gayet guzel bir album yapmis U2 yine. Zaten harika bir rock grubu oluslarinin yaninda siyasi-sosyal duruslari ve Bono onderliginde basini cektikleri sivil toplum hareketleri dolayisiyla her zaman gonlumde ayri bir yeri olmustur bu 4 Irlandali’nin. Kimsenin topluma ornek olmak gibi bir gorevi yok kesinlikle, lakin sahip oldugu ustun yetenegi hayata olumlu birseyler katmak icin kullanan insanlara ayrica saygi duyuyorum. U2 da bu konuda benim gozumde bir numaradir her zaman.

Bu albumde de ozellikle “Magnificent” beni inanilmaz sardi, kesinlikle tavsiye ederim. “Get On Your Boots” da NBA Playoff’larinin resmi muzigi olacak buyuk ihtimalle, onun icin inceden nabiz yokluyorlar su siralar.


Album tanitimi icin de 30 Haziran’da Camp Nou’da baslayacak 35 konserlik bir tura cikacaklar. “U2 360˚ Tour” hakkinda detayli bilgiye buradan ulasabilirsiniz. Kismetse biz de ya Chicago’da ya da Atlanta’da bir ucundan yakalayip, canli canli dinleyecegiz bu efsanevi grubu. Gerci su ana kadar satisa sunulan tum konserlerde biletler ilk yarim saatte tukenmis olsa da - misal 12 Eylul Chicago konseri saat 10:00’da satisa sunulmus, 10:02’de tek bir bilet dahi kalmamisti - azimliyim bu sefer. Pazartesi sabahi ticketmaster’in basinda 3 bilgisayarla bekliyor olacagim. O da olmadi, e-bay’den yakalarim birseyler diyorum. Cunku olur da U2 kapimin onune kadar gelmisken kacirir goremezsem kendime zor gelirim bir daha.

Hiç yorum yok: