30 Haziran 2009

Everton 2008/09 Sezonu Golleri

YouTube'da cok guzel bir derlemeye rastladim. 2008/09 sezonunda Everton'in attigi ve yedigi butun golleri toplam 40 dakikaya sigdirmislar. Kalite cok cok iyi olmasa dahi bu 4 video Maviler'in ne kadar planli ve calisilmis goller attigini gayet guzel ozetliyor. Ozellikle duran top organizasyonlarina dikkat.


Part 1/4


Part 2/4


Part 3/4


Part 4/4

Not: Memlekette YouTube'la ilgili degisik durumlar olabiliyor bildigim kadariyla. Eger videolar gozukmuyorsa baska bir yolunu bulabilirim.

4 yorum:

Othello dedi ki...

Videolari izleyemiyorum Redman bey, lutfen bir yardimci olsaniz?

stalker dedi ki...

memleketten youtube manzaraları, bembeyaz bir sayfadan ibaret. bi el atıver hocam.

Redman dedi ki...

Bu gollere erisim mahkeme karariyla engellenmistir diyorsunuz yani :)

Othello da goremiyorsa sorun sandigimdan farkli demektir yalniz.

Aksam eve gidince videolari indirim kendim yuklemeyi deneyecegim. Toplam 40 dk. biraz uzun surebilir gerci..

Othello dedi ki...

Ben makara yapiyorum burdan gozukuyor cam gibi.