14 Haziran 2009

Ne Oldu Simdi?


Arap sacina donen transfer hikayesi Mehmet Topuz'un Fenerbahce ile 3 yillik sozlesme imzalamasi ile son bulmus oldu. Sormak lazim Yildirim Demiroren sahsinda tum Besiktas yonetimine: Ne oldu simdi?

Ben, Besiktas'i temsil eden insanlarin, kulubun temel ahlaki degerlere sahip cikan, herkese karsi saygili, beyefendi, delikanli, centilmen insanlar olmalarini istiyorum. Benim icin Besiktas'in "Besiktas" olarak kalmasi her turlu sportif basaridan cok daha once geliyor. O yuzden hosuma gitmedi zaten son 10 gundur yasananlar. Bence Mehmet Topuz alinsa bile degmezdi bu yapilanlara zaten. Ancak butun bu cirkinliklere ragmen bir de transferin sonlandirilamamis olmasi Demiroren ve ekibi adina icler acisi bir durum. "Hile-hurdaya karistiniz, bari en azindan adami alabilseydiniz" diyesi geliyor insanin.


Bugun Aziz Yildirim'in yaptiklarindan da cogu Fenerbahceli memnun degil. Okudugum elestiri yazilarindan en guzelini futbloglar.com vasitasiyla No Pain No Gain'de gordum. Yaziyi yazan arkadasi sahsen tanimiyorum ancak konuya onun gibi bakan ve bunu cekinmeden yazan Fenerbahceli'ler oldugunu gormek benim adima cok sevindirici. Ancak neticede taraftar istemedigini acikca beyan etmis de olsa, 10 gun once Besiktas'i tuttugunu aciklayip formayi uzerine giymis bir oyuncuya yilda 700,000 Euro daha fazla maas odemek, apar topar oyuncunun ayagina Kayseri'ye gitmek, ondan sonra da sofor koltugunda resim vermek pahasina da olsa Aziz Yildirim Mehmet Topuz'u transfer etti. Yontemleri hosunuza gitmeyebilir, sahsen ben hic haz etmiyorum, ancak neticede en azindan istedigini almistir Aziz Yildirim.

Peki Yildirim Demiroren ne yapti? Hem kulubun etik degerlerini ayaklar altina aldi, hem de ugruna hicbir kural tanimadigi hedefine ulasmayi basaramadi. O zaman sorarlar iste adama: Ne oldu simdi?


Bu arada degerli(!) yoneticimiz Levent Erdogan transferin sonuclanmasi uzerine "Beşiktaş'a, Beşiktaş duruşu olan futbolcu gerekiyor" buyurmus bugun. Haber burada. Iyi, tamam, eyvallah da... "Besiktas Durusu" olan futbolcudan once, bahsettikleri durustan hicbir sekilde nasibini almamis, bizleri her gun biraz daha fazla utandiran bu yonetimin gitmesine ihtiyacimiz var kesinlikle. Imam Osurursa Cemaat Sicar demistik degil mi?

Hiç yorum yok: