7 Temmuz 2009

Ozledik Be Abi - Turk Doneri


Buradaki doner Yunan doneri "gyro". Zaten kelimede hayir yok ki yemegin kendisi birseye benzesin ('yiro' diye okunurmus, ben 'cayro' sandim uzun bir sure). Bizim donerden farki, etin suni tadi disinda, gyro'nun kalin kesilmesi. Oltu kebap gibi de hazirlanmadigi icin gercekten sonuc cok basarisiz oluyor. Bir de hakiki doneri yemedikleri icin bunu birsey zanneden garibanlar var, onlara da acimamak elde degil. Buradan Amerika'daki Turk lokhanta sahiplerine sesleniyor ve Turk donerine kadroda sans tanimalarini rica ediyorum. Atacagi goller ve yapacagi asistlerle kendisine gosterilen guveni bosa cikarmayacaktir.
 Iskender kebabin Alexander kebap olarak satilmasi konusuna girmiyorum bile.

Bu arada, internette guzel bir doner resmi ararken yukaridaki talihsiz kareye de rastladim. Sahi, bu nedir yahu? Cocuklari Susam Sokagi'ndan da sogutacaklar sonunda. 

Not: Mayis sonunda memleketi ziyarete gelip, bol bol ozlem giderdigim icin "Ozledik Be Abi" mini-serisine kisa bir ara vermistim. Etkisi bir ay surdu ancak. Bundan sonra anlasilan biraktigimiz yerden devam edecegiz yine.

3 yorum:

Reşo dedi ki...

bi dahaki gelisinde donerler benden abicim :)

resat

Redman dedi ki...

Resat Abi, soyleyeyim yalniz, ucuza cikmaz o yemek. Bu son gelisimde, soylemesi ayiptir, 9 gunde 4 kilo aldim.

O degil de, Galatasaray'i nasil goruyorsun bu sezon? Sabredebilecek misiniz Rijkaard isleri rayina oturtana kadar?

outlaw dedi ki...

bilmiyorum, "vatan hainligi" statüsüne girer mi, ama ben sanki gyros'u daha cok seviyorum... belki de amerika'daki gyro'yla almanya'daki gyros da birbirinden farkli olabilir tabii...