1 Temmuz 2009

Everton 2008/09 Reloaded - 1/4

Everton'in 2008/09 sezonunda oynadigi maclarin gollerini burada paylasmaya calismis, fakat sansure takilmistik. Uzun bir ugrastan sonra videolari yukleme olayini cozmus bulunuyorum. Ancak dosya buyuklugu sebebiyle 4 ayri post'a bolmek zorunda kaldim. Normalde durumu cok da zorlamazdim aslinda, ancak bu sansur isi bayagi bir kafami bozdu acikcasi. O yuzden buyurun seyredin. Begendiginiz gollerle ilgili yorumlarinizi bekliyorum - tabii ufak ekranda gorebildiginiz kadariyla...

2 yorum:

Turgay Keskin dedi ki...

Gollerin güzelliğini geçtim ama Arteta'yla Yakubu'yu gördükçe daha çok üzüldüm bu sezona. Yazık oldu gerçekten. Yine de Arteta'nın frikiğine değinmek lazım, çok güzeldi.

Redman dedi ki...

Arteta'nin frikigi kufur gibi :) Kalecinin ekmegiyle oynamis resmen. Spiker de demis zaten "He has no right to beat Paul Robinson from that angle"...

Yakubu demisken, onun da ayni macta attigi gol hic fena degil. Santraforlarin stoperleri altlarina attiklari kafa gollerine ayri bir sempatim olmustur hep. Hakan Sukur cok atardi zamaninda...