25 Temmuz 2009

Sarcophagidae >> KORRNER.com


Kardes blogger'lardan Turgay Keskin gectigimiz hafta marketing departmaninda koklu bir revizyona gitti. Dostumuzun eskiden Sarcophagidae olan blogunun yeni ismi KORRNER, yeni adresi de www.korrner.com. Ben sahsen yeni sayfa duzenini oldukca begendim. Nester dogru yere vurulmus anlayacaginiz.

Kendi blogu disinda FourFourTwo ve LigTV'de de degisik gorevlerle yer alan Turgay'in blogunu okumanizi kesinlikle tavisye ederim. Ozellikle Portekiz Ligi konusunda blog aleminde kendisinden daha bilgili birisini bulabileceginizi sanmiyorum.

1 yorum:

Turgay Keskin dedi ki...

Güzel sözlerin için teşekkür ederim Alp,zahmetli oluyormuş değişimi yapmak ama denedik. Gereken transferleri yaptık, bakalım devamında nasıl bir performans sergileyeceğiz? Beğendiğine sevindim bu arada çünkü çok kararsız kalmıştım.