4 Temmuz 2009

Yazik Oldu


Ismail Koybasi'na karsilik €6.5M, ustune bir de Serdar Kurtulus'un verildigi haberini okudugumdan beri sinirimin yatismasini bekliyorum. Transferin €5M ve iki genc futbolcu karsiliginda gerceklestigini dusundugumde su yaziyi yazmis, transfer ucretinin cok yuksek oldugundan yana sikayet etmistim. Keske basimiza gelecekleri bilseymisim. Takasta kullanilan oyunculardan birinin Serdar Kurtulus oldugu kulagima calinmisti da inanmak istememistim. Turkiye'nin, 20 yasinda, en cok gelecek vaad eden ortasaha oyuncusunu, 2 sezonda nasil once sag bek, sonra yedek, sonra da takas malzemesi yapabildigimizi kavramakta gercekten gucluk cekiyorum. Hep eksikliginden dem vurdugumuz yonetimsel istikrarin yol actigi hasarlarin en somut ornegi oldu Serdar ne yazik ki. 

Serdar'in sakatlanan Kleberson'un yerine savunmanin onune yerlesisi, yasindan beklenmeyecek kadar olgun futbolu, her mac biraz daha uzerine koyarak sampiyonlugu son haftalara kadar kovalayan Besiktas'ta, Tigana'nin Besiktas'inda hic de siritmadan oynayisi dun gibi aklimda.

"Esas yeri sag bekti" ya da "Kaleye tek sut cekmiyordu" elestirilerine de kesinlikle katilmiyorum. Serdar'in gorevi on libero oynamakti. O takimda Delgado, Ricardinho, Bobo, Nobre, ve Burak gibi isimlerin rakip kaleye gidebilmesi icin O'nun arkayi supurmesi gerekiyordu ve Serdar da bunu fazlasiyla basariyordu. Oyle ki, Aurellio'nun Milli Takim'da oynamasina karsi cikanlarin en saglam argumanlarindan biri de Serdar Kurtulus'un oynadigi futboldu.

O yuzden, bugun uzulmemek, sinirlenmemek, isyan etmemek elde degil. Gercekten cok yazik oldu. Umarim ders alinmistir da ayni sorunla Batuhan, Ismail, Ridvan, Necip, ve digerleri karsi karsiya kalmazlar.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

@eaglesight

kesinlikle serdar konusunda bende kafayı yedim ama oyunu begendim şahsen ben

Redman dedi ki...

Hocam yanlis posta geldi yorum galiba :)