18 Temmuz 2009

Yeni Sezon Formalari


Bence klasik cubuklu disindaki diger iki tasarim da cok basarisiz. Arada begenen de cikacaktir elbet ama 40 turlu basit ve guzel forma dizayni olan Adidas'in neden gelip bizim uzerimizde fantezi denedigini anlamak mumkun degil. Hele ozellikle yandan yemis baklava modeline bu gozler kac mac dayanir bilemiyorum.

Her neyse, belki zamanla alisiriz...




Bu arada en ustteki toplu resimde sol arka kosede kalan arkadaslar kim cok merak ettim. Amator branslardan iki sporcumuzdur dedim ilk basta ancak resmi sitede futbolcular disinda herhangi bir sporcunun katildigindan bahsetmemis. Mankenlik ajansindan gelmis olma sanslari da olmadigi icin merak ettim acikcasi ne yapmislar da bizim topcularla beraber sahneye cikabilmisler. Taraftarlar arasinda kura mi cekildi acaba?

8 yorum:

alessio cerci dedi ki...

bende klasik adidas tasarımları olur diye bekliyodum ama şaşırdım bayağı.bakalım bize ne gibi sürprizler hazırlayacaklar.

stalker dedi ki...

çubuklu kendinden güzel zaten. arka tarafını da görmek gerek. diğerleri ise rezalet. böyle kepazelik görmedim yahu. bjk şamar oğlanı oldu resmen.. adidas dedik, güzeldir dedik, yaptıkları işe bak. bedava verseler almam. formanın bi ağırlığı kalmadı be. allah belanızı versin.

Redman dedi ki...

Vallahi cok yere baktim, daha o burlington corap modeli baklavali ile enerji icecegi sisesi kilikli beyaz formayi begenen tek bir kisiye rastlamadim. Herkes bizim gibi dusunuyorsa belki bunlari gostermelik olarak 1-2 mac giyip daha duzgun modellere donebilirler. Illa ki bunlari giyecegiz diye bir sart oldugunu sanmiyorum...

Arkhe dedi ki...

Arka taraflar boş bırakılmış. Umbro'nun Beşiktaş logosu içine numara yazma esprisi bence çok güzeldi.

Unknown dedi ki...

Kiminin Formasının sağı,solu,önü,arkası reklam olur.Kimine yandan yemiş baklava modeli giydirirler.Bakalım fenere ne giydircekler çok merak ettim şimdi :))

Redman dedi ki...

Arkhe,

Kesinlikle katiliyorum. Cok hos ve ayni zamanda orjinal bir detaydi.

cNr,

Sizin reklam hadisesi de hic hos degil hakikaten. Bayan voleybol takimi gibi kiciniza da reklam alirsaniz tam olacak :)


Ben hala sol arkadaki muthis ikiliye takilmis durumdayim bu arada...

Şairler Parkı dedi ki...

- Hocam, çizdim bir şeyler baksana. Oldu gibi bence, ne dersin?

- Oha çok güzel lan, budur işte.

Muhtemel bu dialogu yaşayanları, bu tasarıma onay verenleri hakikaten tanımak istiyorum.

Kendi taraftarını bu kadar iplemeyen, taraftarının ne düşündüğünü gram umursamayan bizim ki gibi başka bir yönetim var mı bilmiyorum.

Hakan Aksoy güya tribünden gelme. Hiç utandı mı bu sabah acaba?

Ege

Unknown dedi ki...

Kedidir kedi..