2 Temmuz 2009

Yahu Sen Hala Burada Misin?


''Şirketimiz, profesyonel futbolcusu Gordon Schildenfeld'in kiralanması konusunda, Avusturya futbol takımlarından SK Sturm Graz ile görüşmelere başlanmıştır''

Yahu Schildenfeld serbest birakilmamis miydi? Yoksa ben hayal mi goruyordum acaba? Neyse, resmi aciklamaya gore yesil sahalarin Ray Charles'i Gordon Schildenfeld'i Sturm Graz'a kiraliyormusuz. Onumuzdeki sezon da kendisine kulup arayacagimiz anlamina geliyor bu. Bu gidisle kontrati bitene kadar da bir yere gitmeyecek arkadas. Takir takir aliyor ne de olsa parasini. Avrupa'da kendisine senede €1M verecek ikinci bir kulup ciksin ben hicbir sey bilmiyorum zaten...

7 yorum:

Turgay Keskin dedi ki...

Yapıştı kaldı adam, gitmek bilmiyor. :]

Othello dedi ki...

En az kabahat Schildenfeld'dedir bence. Partnerinden gotunu acti diye vazgecip bari bunu alalim diye getirdigin adamin onune 3 milyon Euro'yu garantisiyle koymussun. Herifin birakip gitmesi icin senden daha keriz olmasi lazim.

Turgay Keskin dedi ki...

Adam zaten Beşiktaş'a nasıl transfer olduğuna şaşıyordur. Böyle yağlı kapı bulmuşken de bırakmak olmaz dediğin gibi, adam tadını çıkartıyor. Böyle transferler oldukça hep aklıma Francesco geliyor nedense.

Redman dedi ki...

Nartallo ile beraber gelip TSYD'de penalti kacirinca (yanilmiyorsam) takimdan gonderilen Arjantin'li Francesco mu?

Turgay Keskin dedi ki...

Evet, o facia adam. Yabancı ya, geldiğinde bir şey zannetmiştim. Adam gerçekten baya bir yabancıymış. :]

stalker dedi ki...

perulu diye hatırlıyorum francescoyu. sebanın kocamışlığının göstergesidir o adam. futbolu bırakmış oyuncuyu beşiktaşa transfer ettiler, diye haberler çıkmıştı. yaşını başını almış adammış filan..

Redman dedi ki...

Dogrusun stalker, Perulu imis arkadas..

http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=francesco+manassero&nr=y&pt=francesco+manessero